მომხმარებლები ენდობიან ონლაინ შეფასებებს. ზოგისთვის ეს არის პირველი ეტაპი, რასაც ისინი ამოწმებენ ახალი ბიზნესის განხილვისას. მათ სურთ იცოდნენ, თუ რას ფიქრობენ სხვა მომხმარებლები თქვენი პროდუქციის, მომსახურების, საათების, ადგილმდებარეობისა და თქვენი ბიზნესის სხვა მახასიათებლების შესახებ.
შეფასებების მნიშვნელობა
მომხმარებელთა 52% ეძებს ინტერნეტით და / ან ამოწმებს ახალი ბიზნესის ვებგვერდს ვიზიტის წინ1
გამოკითხულ მომხმარებელთა 86% ამბობს, რომ მათზე გავლენას ახდენს ონლაინ შეფასებები
1 ზემოთ ჩამოთვლილი ინფორმაცია არის Visa's Digital Transformation Research, 2018 წლის Maru / Matchbox– ის გამოკითხვიდან.
გამოიყენეთ მომხმარებელთა შეფასებები მაქსიმალურად
ჩვენ გაგაცანით, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია ონლაინ ყოფნა და კარგი შეფასებების მიღებაც ამის ნაწილია. არ აქვს მნიშვნელობა რამდენად ბრწყინვალეა თქვენი ვებგვერდი და სოციალური ქსელი, თქვენი არსებული მომხმარებლების უკუკავშირი მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ახალი მომხმარებლების მოძიებაში.
ექვსი რჩევა როგორ მიუდგეთ მომხმარებელთა შეფასებებს
სთხოვეთ მომხმარებლებს დაგიწერონ შეფასება: თუ თხოვთ, მომხმარებლები უფრო ხშირად დატოვებენ შეფასებას. მომხმარებელს აცნობეთ, თუ რომელი შეფასების საიტებია საუკეთესო თქვენი ბიზნესისთვის.
იყავით მზად ახალი მიმოხილვებისთვის: შეფასების საიტების უმეტესობა გატყობინებთ, როდესაც თქვენი ბიზნესი მიიღებს ახალ შეფასებას. ეს მოსახერხებელია, რადგან სწრაფად და მარტივად შეძლებთ პასუხის გაცემას- განსაკუთრებით უარყოფითი შეფასების შემთხვევაში.
უპასუხეთ პირადში: შეფასების მრავალი საიტი საშუალებას გაძლევთ პირდაპირ დაუკავშირდეთ შეფასების ავტორს. ეს მოსახერხებელი გზაა მომხმარებელთა პრობლემების მოსაგვარებლად, ფართო საზოგადოებრივი დავის თავიდან აცილების მიზნით.
პასუხის გაცემა პრიორიტეტად აქციეთ: შეფასების საიტების უმეტესობა გატყობინებთ, როდესაც თქვენი ბიზნესი მიიღებს ახალ შეფასებას. ეს მოსახერხებელია, რადგან ადვილია მადლობით და გაწონასწორებული პასუხით დროულად რეაგირება. გამოყავით დრო უპასუხოთ ნებისმიერ მომხმარებელს, რომელიც შეფასებას დატოვებს.
რა არის საუკეთესო გზა შეფასების სათხოვნელად?
საბოლოო ინვოისი: შეგიძლიათ საბოლოო ინვოისში შეიტანოთ თხოვნა შეფასების შესახებ.
ვებგვერდი ან ელფოსტა: გაუადვილეთ მომხმარებელს თქვენს საიტზე შეფასების დატოვება, ან თქვენს ერთ-ერთ ელფოსტაში გაგზავნეთ ბმული, სადაც მომხმარებელს შეუძლია დატოვოს შეფასება.
ფიზიკური მისამართი: თუ ფიზიკური ადგილმდებარეობა გაქვთ, ყოველთვის შეგიძლიათ გქონდეთ პოსტერები ან ფანჯრის სტიკერები, რომლითაც მომხმარებლებს თხოვთ დატოვონ შეფასებები თქვენს სასურველ საიტებზე.