Support 360 — პლატფორმა Visa-ს სერვისების შესახებ კითხვებისა და კონსულტაციებისთვის

Support 360-ის მენეჯერები დაგეხმარებიან და მოგცემენ რჩევებს Visa-ს ყველა სერვისთან და მომსახურებასთან დაკავშირებით, მოგაწოდებენ დეტალურ ინფორმაციას კონკრეტული სერვისის ფუნქციონირების შესახებ.

როგორ ვმუშაობთ?

ვისთან ერთად ვმუშაობთ?

რა კითხვებით შემიძლია დავუკავშირდე Support 360-ს?

DragonPass

  • როგორ შევამოწმოთ ლაუნჯის ხელმისაწვდომობა აეროპორტში?
  • როგორია მომსახურებით სარგებლობის წესები?
  • როგორ უნდა მოვიქცეთ საკუთარი ანგარიშის მონაცემების დაკარგვის შემთხვევაში?

VIP ლაუნჯი

  • რამდენი უფასო ვიზიტია ხელმისაწვდომი?
  • ვრცელდება თუ არა უფასო წვდომა პრემიუმ ბარათის მფლობელის სტუმრებზე?
  • რომელ ბარათებზე ვრცელდება შეთავაზება?

ფასდაკლება მანქანის ქირაობაზე

  • რამდენ პროცენტიანია ფასდაკლება?
  • როგორ ისარგებლოთ სერვისით სწორად??
  • რა ხდება თუ ფასდაკლება არ იმუშავებს?

Fast Track

  • შემიძლია თუ არა ჩემი შვილის თან წაყვანა?
  • როგორ ხდება სერვისით სარგებლობა?
  • რა უნდა გავაკეთო, თუ შესვლაზე უარი მითხრეს?

  • ფასდაკლებები Visa-ს რესტორნების კოლექციაში
  • უფასო PCR ტესტი
  • ფასდაკლებები შოპინგსა და გართობაზე
  • Visa-ს აქციებსა და შეთავაზებებზე უკუკავშირი
  • ფასდაკლებები და სპეციალური შეთავაზებები სასტუმროს ჯავშნებზე
  • ფასდაკლებები მანქანის ქირაობაზე მსოფლიოს გარშემო
  • მჭირდება თუ არა სადაზღვევო პოლისის ამობეჭდვა მოგზაურობამდე?
  • როგორია Visa-ს სამოგზაურო დაზღვევის პირობები?
  • როგორ შეავსოთ სადაზღვევო სერტიფიკატი სწორად?
  • როგორ განხორციელდება კომპენსაცია სადაზღვევო შემთხვევის დადგომის შემთხვევაში?
  • როგორია სადაზღვევო პოლისის აქტივაციის პირობები?
  • როგორია შეძენილი დაზღვევა ზიანის ან ქურდობის შემთხვევაში?

როგორ დავუკავშირდე Support 360-ს?

 

დარეგისტრირდით VisaConcierge ჩატბოტზე და დააჭირეთ “Support 360” ღილაკს

 

ელექტრონული ფოსტა:
[email protected]

კითხვები და პასუხები