Visa ბიზნეს-ბარათების მფლობელთათვის მიიღეთ 15%-იანი ფასდაკლება აეროპორტში შეხვედრისა და მისალმების მომსახურებაზე, რომ მთელი მსოფლიოს აეროპორტებში დააჩქაროთ თქვენი მოგზაურობა Visa ბიზნეს-ბარათით.
როგორ გამოვიყენოთ შეთავაზება?
- გადადით Poshvine ვებსაიტზე და დააჭირეთ ღილაკზე «Claim Offer».
- თქვენ მიიღებთ კუპონის კოდს სმს-ით და ელექტრონულ მისამართზე თქვენს რეგისტრირებულ ნომერზე და ელექტრონული ფოსტის იდენტიფიკატორზე.
- გამოიყენეთ კუპონის კოდს გასვლისას და გადაიხადეთ თქვენი Visa Business, Visa Platinum Business ან Visa Signature Business ბიზნეს ბარათით.
შეთავაზება ძალაშია 2022 წლის 01 ოქტომბრის 00:00 GMT -დან 2024 წლის 31 დეკემბრამდე 23:59 GMT -მდე.
პირობები და დებულებები
პარტნიორის პირობები და დებულებები
გაუქმება. მარშრუტის ცვლილებების, მოგზაურობის თარიღების, მოგზაურის სახელ(ებ)ისა და გაუქმების შესახებ საჭიროა ეცნობოს მომსახურების მოთხოვნილ თარიღამდე მინიმუმ 48 საათით (24 საათი United Signature Services-ისთვის (USS)) ადრე.
სასწრაფოშეკვეთები. დაჯავშნის და ცვლილებების შეტანის (ძირითადი ინფორმაცია) ახალი მოთხოვნებისთვის, რომლებიც დაფიქსირდა მომსახურების დრომდე 48 საათის განმავლობაში, გამოიწვევს დამატებით გადასახადს მომსახურების მთლიანი ღირებულების 50%-ის (USS-ის გამოკლებით) ოდენობით. სერვისების მიწოდება ექვემდებარება ხელმისაწვდომობას, რომლის გარანტიაც შეუძლებელია; თუმცა, ჩვენ ყველაფერს გავაკეთებთ იმისათვის, რომ შევთანხმდეთ. დადასტურება გაიგზავნება დაჯავშნის დადასტურების შემდეგ.
დამატებითისაათები (>3 საათზემეტი). თუ მომსახურების ხანგრძლივობა 3 საათს აღემატება, შეიძლება დაწესდეს დამატებითი შრომის საფასური, რომელიც შეიცვლება მომსახურების ადგილმდებარეობის მიხედვით. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ Global Airport Concierge წინასწარ ვერ გაცნობებთ ამოსაღები მოსაკრებლების შესახებ. ეს საფასური ხელმისაწვდომი იქნება სერვისის დასრულების შემდეგ, რადგან ჩვენ წინასწარ ვერ განვსაზღვრავთ მომსახურების შესაძლო ხანგრძლივობას, როგორიცაა მექანიკური პრობლემები, ფრენის დაგვიანება, ბოლო წუთს დამატებითი მოთხოვნები და ა.შ.
დამატებითისერვისები. დამხვედრებელს არ შეუძლია და არ ექნება თან ბარგის რაიმე ნივთი, მათ შორის ხელბარგი, თუ თქვენ გჭირდებათ ბარგთან დაკავშირებით დახმარება თქვენ შეგიძლიათ მოითხოვოთ მებარგულის მომსახურება. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ მებარგულის მომსახურება არ შეიდის ფაში და წარმოადგენს დახვედრისა და მისალმების დამატებით მომსახურებას. სადაც ეს შესაძლებელია, მიწოდებული იქნება სწრაფი რეჟიმი, თუმცა ჩვენი მისასალმებელი ყველაფერს გააკეთებს რათა დააჩქაროს ეს პროცესი. გთხოვთ გადაამოწმოთ Global Airport Concierge-ის კლიენტთა მხარდაჭერის სამსახურში, მისაწვდომია თუ არა ის მოთხოვნილ ადგილას. თუ საჭირო იქნება ინვალიდის ეტლი, გთხოვთ დაუკავშირდეთ პირდაპირ თქვენს ავიაკომპანიას, რათა დაადასტურონ ეს სერვისი. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, მისასალმებელს არ აქვს უფლება ინვალიდის ეტლის დაძვრა.ხელმოწერისერთიანისერვისი. აშშ-ში ხელმოწერის ერთიანი სერვისი მოიცავს: United Club ლოდინის დარბაზში წვდომას, უმაღლესხარისხოვან რეგისტრაციას, უმაღლესხარისხოვან წვდომას, უსაფრთხოების სამსახურის მეშვეობით და ჯგუფურ ჩასხდომას ორ რეისზე (საერთაშორისოს გარდა).გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თუ მომსახურება გაგრძელდა 3 საათზე მეტ ხანს და თანმხლევი იმყოფება მომსახურების მთელი დროის განმავლობაში, დაგერიცხებათ სამუშაოს დამატებითი საფასური.
მომსახურებააშშ-ში. საერთაშორისო ფრენები: ჩვენ არ შეგვიძლია აეროდრომზე (გამონაკლისი: IAH, IAD და DFW, და ასევე BWI). აშშ-ში არ არის დაჩქარებული იმიგრაცია, თუ მგზავრები არ არიან
მომსახურებატრანსფერებით. თუ ტრანსფერის სერვისი გრძელდება 5 საათზე მეტ ხანს ან მოიცავს 2 ცალკეულ ავიაბილეთს / ავიახაზს ან საჭიროებს ბარგის ხელახალი რეგისტრაციას, ის განიხილება როგორც ჩამოსვლისა და გამგზავრების სერვისი, რადგან მგზავრმა უნდა შეასრულოს ყველა ფორმალობა ჩამოსვლისას (ბარგის მიღების ჩათვლით), ხოლო შემდეგ დარეგისტრირდეს გაფრენის რეისზე უსაფრთხოების / საპასპორტო კონტროლის გავლის შემდეგ.
გადახდისწესებიდაპოლიტიკა. კლიენტი ვალდებულია დაუკავშირდეს მისასალმებელს ან მძღოლს აეროპორტებიდან, რკინიგზის სადგურებიდან ან პორტებიდან დაწყებული სერვისების მისაღებად. ეს კეთდება იმისთვის, რომ სერვისის მიმღები მგზავრები შეხვედრის ადგილზე შეხვდნენ მისასალმებელს. თუ ვერ პოულობთ მისასალმებელს ან მძღოლს, მგზავრმა დაუყოვნებლივ უნდა დაუკავშირდეს ჩვენს კლიენტთა მომსახურების სადღეღამისო სამსახურს ნომერზე +1-866-662-4952 ან +44-8000-124-007 სასწრაფო დახმარების მისაღებად. თუ მგზავრი არ დაუკავშირდება Global Airport Concierge-ის მხარდაჭერის სამსახურს, რათა აცნობოს მათ რაიმე პრობლემის შესახებ, რომელიც შეიძლება წარმოიშვას, ამ სერვისს არ ექნება თანხის დაბრუნების უფლება. თანხების ნებისმიერი ანაზღაურება დაირიცხება თქვენს ანგარიშზე ათი დღის განმავლობაში. დაჯავშნა, რომელიც არ დამუშავდება ვებსაიტის მეშვეობით, დაექვემდებარება დამუშავების 3.5%-ს. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ეს საკომისიო ვრცელდება ყველა გადახდაზე და დაბრუნებას არ ექვემდებარება. Global Airport Concierge არ არის პასუხისმგებელი ფრენის დაგვიანებით ან ამინდის პირობებით გამოწვეულ რაიმე პრობლემებზე. ამიტომ, თუ ეს გავლენას მოახდენს თქვენს მოგზაურობაზე, გთხოვთ შეატყობინოთ Global Airport Concierge-ის მხარდაჭერის სამსახურს. ყველა მიმოხილვა უნდა გაიგზავნოს ელექტრონული ფოსტით მისამართზე [email protected]. გთხოვთ ეწვიოთ ჩვენს ვებ-გვერდს სრული წესებისა და პირობებთან გასაცნობად.
Visa-ს პირობები და დებულებები.
შეთავაზების დეტალები დაფუძნებულია პარტნიორის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაზე. Visa არანაირ გარანტიას არ იძლევა ინფორმაციის სისწორის თაობაზე. გთხოვთ დააზუსტოთ შეთავაზების არსებობა და ნამდვილობა უშუალოდ პარტნიორთან. მოცემული შეთავაზების ფარგლებში პარტნიორი არის ყველა საქონლის და/ან მომსახურების ერთადერთი მომწოდებელი. შესაბამისად, Visa ბარათის მფლობელს ესმის, აღიარებს და ეთანხმება იმას, რომ მოცემული შეთავაზების ფარგლებში მის მიერ ნებისმიერი საქონლის და/ან მომსახურების შეძენა, წარმოადგენს ხელშეკრულებას მხოლოდ პარტნიორსა და მას შორის, ხოლო Visa არ არის და არ იქნება მისი მხარე. მოცემული შეთავაზების ფარგლებში ნებისმიერი საქონლის და მომსახურების გამოყენებისას ან გამოყენების მცდელობისას, Visa ბარათის მფლობელს ესმის, აღიარებს და ეთანხმება იმას, რომ: ნებისმიერი ხასიათის ნებისმიერი პრეტენზია, საჩივარი ან დავა, რომელიც გამომდინარეობს ბარათის მფლობელის მიერ მოცემული შეთავაზების ფარგლებში ნებისმიერი საქონლის და მომსახურების შეძენის ან შეძენის მცდელობის ან შეძენასთან დაკავშირებით (თითოეული პრეტენზია), უნდა იყოს რეგულირებული Visa ბარათის მფლობელის მიერ უშუალოდ პარტნიორთან, და Visa ბარათის მფლობელს არ უნდა ჰქონდეს რაიმე პრეტენზია Visa-ს მიმართ. ზემოაღნიშნულისთვის ზიანის გარეშე და კანონით დაშვებულ მაქსიმალური დონით, Visa-ს არ ეკისრება პასუხისმგებლობა ნებისმიერი პირის წინაშე ნებისმიერ ზარალზე, დაკარგვაზე, ხარჯებზე ან პრეტენზიებზე (პირდაპირი ან ირიბი), რომელიც დაკავშირებულია ნებისმიერ ტრავმასთან, სიკვდილთან, ყალბ წარმოდგენასთან, ზარალთან ან გამოტოვების გამო, რომელიც წარმოიქმნება მოცემული შეთავაზების ფარგლებში ნებისმიერი საქონლის და მომსახურების გამოყენების ან გამოყენების მცდელობის შედეგად ან მასთან დაკავშირებით.